Post by chromenanicgau on Mar 4, 2022 23:26:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Puzzlejoy - Match 3 Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Puzzlejoy - Match 3 Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodien virhepisteet ▞▞▞
▞▞▞ Candy Puzzlejoy - Match 3 Game 2022 version ▞▞▞
Sey minulle
Nautin pelistä todella, mutta ainoa ongelma minulla on se, että saa vain 600 hopeaa riippumatta siitä, minkä pisteen hän tekee pelin aikana, ja myös talon sisustukseen käytettävää hopeaa tulisi vähentää, myös sen lisäksi, että kaikki muu on täydellistä
Sen hauskaa on paljon
60 Seconds! Reatomized சாகசம் mciy
Pidän siitä!
Lopulta pääsi tasolle 10 000!
Okei
Odotan uutta tulevaa päivitystä
Candy Puzzlejoy Thông thường pxn
Hauska peli 😊
Olen hämmentynyt siitä, kuinka pääsen toiseen huoneeseen sisustamaan. Olen tehnyt makuuhuoneen, odotin siirtyväni eteenpäin toiseen huoneeseen.
Candy Puzzlejoy - Match 3 Game Hygge bcas
Miten saan päivitetyn version. Minulla ei ole enää tilaa
rakkauspeli .. kuulostaa.. grafiikka.. ääni kertoo minulle.. teit sen!
Rakkaus Ok
Ei ylimääräisiä kolikoita tasolle jääneistä liikkeistä, se on aina 600 ja kun minulla on 23 siirtoa jäljellä, sen pitäisi antaa ylimääräistä...
Se on niin siisti peli ja jännittävämpiä tasoja😅😅
Mutta seuraavalle tasolle pls
Hyvä peli, joka ei kaadu Aina kun yritän katsoa videon. Odotetaan edelleen uusia huoneita ja ottelutasoja. Mikä kestää niin kauan?? En todellakaan halua poistaa asennusta, mutta jos uusia huoneita ei ole pian saatavilla, minun on ehkä tehtävä.
Hauskaa ja jännittävää.
Candy Puzzlejoy - Match 3 Game নৈমিত্তিক hro
Tämä peli on tulossa tyhmäksi, ei voi muuta sanoa kuin hei...tiitos olla jumissa 4 päivää peräkkäin. Ja silti ei voi voittaa sitä. Sen tyhmä
Toistaiseksi rakastan tätä peliä, ei liian vaikeaa, ei lisää 30 sekunnin välein ja saat itse asiassa koristella ilman, että sinun tarvitsee pelata tätä pulmapeliä tai avata ovea, ne pelit ovat pahimpia,
Voisi olla parempi, että olen kyllästynyt siihen, en pelaa sitä enää
Super 👌👌👌👌
Se on ok pikkulapsipeli 🤦♀️
Hieno tarina ja näytelmä
Hauskaa ja söpöä
Hauska peli. Tasot ovat huikeita. Ainoa takaisinotto on, että jokaisen kierroksen lopussa ei anneta tarpeeksi kolikoita.
Tämä peli on uskomaton. Rakastan todella pelata tätä peliä. Koska rakastan suunnittelua. Pidän huonekalujen ja koristeiden valinnoista. Se piristää päivääni 🥰! Kiitokset joukkueelle ja pelin omistajalle. Minä todella nautin siitä! Muwah.
Todella mielenkiintoista.
Candy Puzzlejoy - Match 3 Game নৈমিত্তিক qgt
Tämä peli ON NIIN NIIN !!! Se on tyhmää!!! Ei lisäystä, pyörä huijaa!!! Kuinka helvetissä odotat saavasi parempia arvosanoja, kun loit pelin, jossa EI OLE OIKEA PELAA!!!!! Kuten sanoin, TÄMÄ PELI ON IHMIS!!!! TIEDÄN, ETTÄ VOIT TEHDÄ PAREMPI KUIN TÄMÄN!!! KETÄ SINÄ OLET MIELESSÄ TEHDESSÄSI TÄMÄN, SIKSI ET VARMASTA OLE PELAAJIA MIELESSÄ!!!!!
Useimmat tasot 50:n jälkeen vaativat pkg:n ostamisen voittaakseen.
Tämä on hieno peli, mutta kunnostustyöt eivät mene pidemmälle kuin makuuhuone. Avautuuko lisää huoneita, joita voimme sisustaa?
Todella hauska pelata sitä 👌 Rakastan sitä 😍
Tällä hetkellä pidän siitä.
Nautin pelaamisesta, mutta kun ensimmäinen huone oli koristeltu, se ei mennyt seuraavaan huoneeseen, vaan pysyi valmiissa huoneessa. Sen avulla voit jatkaa pelaamista, mutta et voinut suunnitella mitään muuta ensimmäisen huoneen jälkeen, mikä on huono. Odotin innolla suunnitteluosaa siitä, miksi latasin pelin. Asennuksen poistaminen, korjaa, jotta muut voivat nauttia pelistä.
Palasin tähän peliin tauon jälkeen ja nautin siitä enemmän toisella kerralla. En osaa selittää miksi, olen vain.
Tämä on paras peli, jonka halusin sisustaa talon ja tämä on täydellinen
Hyvin pettynyt
Niin jännittynyt. En malta odottaa, että pääsen pelaamaan
Candy Puzzlejoy - Match 3 Game Rekreacyjne fvn
Nautitaan tästä pelistä. Aivan kuten karkkirakkua. Ainoastaan syksyllä et halua kolikoita. En tiedä onko vika vai mikä?
Todella hieno peli, pidän siitä todella paljon. Lisää uusia huoneita.